dinsdag 8 september 2015

Jaarmarktloop Oude Pekela

Jaarmarktloop Oude Pekela


Gisteren samen met Hilbrand zijn we naar Oude Pekela afgereisd om te kijken naar de Jaarmarktloop. Hilbrand deed niet mee omdat hij zondag ervoor een geweldige prestatie had geleverd tijdens de marathon van Münster. 

Dorien Smith en Richelle Wijsbeek in strijd om de 2de en 3de plek bij Vsen

Het was gezellig in Pekel, we kwamen vele bekenden tegen. Samen met de familie Schnieders, Tonnie en zijn moeder hebben we de loop bekeken. 
Zelf heb ik de loop nog nooit gelopen maar ik hoorde van de lopers dat het niet hun favoriete rondje was. Voor het publiek is het echter wel leuk, de lopers komen drie maal voorbij. 

Theresia Bijl samen met Bart van der Scheer
Na het lopen nog even gekeken naar de prijsuitreiking met vele Runners waaronder  Diana ten Cate (1ste V50+), Anna Siebenga (2de V50+), Theresia Bijl (1ste V40), Joke Speelman (3de V40), Dorien Smith (Vsen 2de), Herman Heijes (M60+ 2de), Rene Becker (1ste M40) en tot grote verrassing van Jerry Koorman (3de M40). 

Jerry Koorman op weg naar zijn 3de plek bij M40
Hieronder vindt je de foto's. De kwaliteit is niet goed aangezien ik alleen mijn mobiele telefoon bij me had en de lichtomstandigheden niet optimaal waren. 



Voor betere kwaliteit foto's wil ik verwijzen naar de foto's van Cor Schnieders, zie hieronder.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten